E-mail & SuliXerver

Admin on péntek 17 november 2017 - 08:26:32 | Hozzászólás kikapcsolva
6.s Pályaorientációs nap

Pályaorientációs nap

Az iskolánk idén is októberben megrendezte a pályaorientációs napot. Ezen a napon a 6. 7. és a nyolcadik osztályos tanulók vehettek részt. Mi a 6.s osztály is tevékenyen részt vettünk. Osztályfőnökünk Ancsa néni kérésére mindenkinek kellett választani, hogy mi szeretne lenni felnőtt korában és mi nem. Miután mindenki eldöntötte, hogy mihez van kedve, leírtuk egypár mondatban. A leírtakat Nelli néni segítette összesíteni. Az osztályban legtöbben légi forgalmi irányítók és építészek szerettek volna lenni. De mindenkinek egy nagy álma a futball. Móni néni segítségével minden gyereknek 1-1 focistát kellett rajzolni, és ezeket felragasztottuk egy előre elkészített focipályát ábrázoló plakátra. Ancsa néninek tetszett az osztály munkája. Mindenkit megdicsért és a plakátot a pályaorientációs napon kitettük az osztálytermünkbe.
Kováts Balázs 6.s
Admin on péntek 17 november 2017 - 08:26:20 | Hozzászólás kikapcsolva
Bakony 6.s

Bakonyi kirándulás
Egy őszi szombat reggel a felső tagozatosoknak az ötödik osztályosokon kívül iskolánk   kirándulást szervezett. A Győr-Szabadhegyi vasútállomáson gyülekeztünk Marcsi és Detti nénivel.
Mire ideért a vonat elég szép számmal lettünk. Az úton beszélgettünk de sajnos elég sokan voltak a vonaton ezért alig volt ülőhely. Mikor megérkeztünk a Bakonyba, egyből az állomás előtt volt egy bolt és egy kis játszótér. 10-12 perc pihenés után elindultunk a csúszós ösvényen. A Cuha patak keresztezte az utunkat, de szerencsére csak pár centiméter mély volt, így senkinek nem sikerült beleesnie. Az út körülbelül 1-2 kilométer volt egy hatalmas rétig, ahol gombát gyűjtöttünk. Tovább mentünk a Cuha patak medrében és nagyon gyönyörű és egyben veszélyes volt.
Két kilométer sziklák között mászás után elértük a várva várt Ördögrétet. Aki még nem volt ott nagyon meglepődött a méretén. Kb. 300 négyzetméter volt, de voltak ott padok, tűzgyújtóhelyek és még volt egy kötélhinta, ahol sokat játszottunk. Sütögettünk kenyeret, szalonnát és még sok mindent. Miután mindenki jól belakmározott, az évfolyamtársimmal bújócskafogócskáztunk.így nagyon gyorsan elment az a 2-3 óra amit ott töltöttünk. Visszafelé nem arra mentünk, mint odafelé ezért nem kellett sziklákon mászni, mert kavicsúton haladtunk. Vissza az ösvényen is nagyon sokat játszottunk és nevetgéltünk. Visszaértünk a kisbolthoz és a vasútállomáshoz. Amíg nem jött a vonat addig pihentünk. A hazafele úton is tudtunk játszani, mert nem voltak annyian a vonaton. Mikor visszaértünk a Győr-Szabadhegyi állomásra mindenki elköszönt mindenkitől, és szüleinkkel haza indultunk.
Szerintem ez egy felejthetetlen élmény volt és köszönjük szépen a pedagógusainknak, hogy elvittek minket erre a csodás túrára.
Gyurasits Ákos 6.s
Admin on hétfő 13 november 2017 - 09:28:51 | Hozzászólás kikapcsolva
Lámpások éjszakája

A 2. a osztály Lámpások éjszakája néven vidám felvonulást tartott még az őszi szünet előtti utolsó napon. Magunk készítette lámpásokkal világítottuk meg az iskola környékét. 4. b osztályos barátaink is velünk tartottak, ők zsűrizték a lámpásainkat.
Ezen a héten pedig Szent Márton legendáját elevenítettük fel, a délutáni libanapra pedig a szüleinket is behívtuk egy kis alkotásra.

naprakesz
Admin on szerda 08 november 2017 - 16:42:00 | Hozzászólás kikapcsolva
Ebéd befizetés

December hónapra (16 nap - (téli szünet december 27- 2018. január 02-ig))

Menza, napközi befizetés:
2017. november 13. (hétfő)
 07:00 - 12:00
 12:30 - 15:00

Pótbefizetés:
2017. november 20. (hétfő)
 07:00 - 12:00
 12:30 - 14:00

Térítési díjak
Menza, teljes ár: 376Ft/nap
Menza, fél ár: 188Ft/nap
Napközi, teljes ár: 605Ft/nap
Napközi, fél ár: 302Ft/nap
Kérem, hogy pontosan kiszámolt összeget szíveskedjenek magukkal hozni, mert visszajáró nem áll a rendelkezésemre.

Admin on kedd 07 november 2017 - 11:32:34 | Hozzászólás kikapcsolva
Mentőállomás

Admin on csütörtök 26 október 2017 - 09:50:38 | Hozzászólás kikapcsolva
Pályázat
Admin on hétfő 23 október 2017 - 19:18:51 | Hozzászólás kikapcsolva
Oldal:       >>
Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.