Üdvözlet

Névnap

Budapesti kirándulás
Vonattal utaztunk fel a fővárosunkba.

A nap elején villamossal mentünk a Természettudományi Múzeumba. Nekem a 2010-es év legjobb természetfotói tetszettek. Innen szintén villamossal az Országházhoz utaztunk. A Duna partján vittek minket végig. Gyönyörű látvány volt. Még József Attila ölébe is beültünk. Aztán elsétáltunk a Millenniumi Földalattihoz, s a Hősök terére mentünk. Megnéztük a szobrokat, elolvastuk a feliratokat. Onnan trolibusszal mentünk az állomásra.
   Fáradtan értünk haza, de megérte. Sok szépet láthattunk.
Tolnai Csongor   4.c

kép
Admin on csütörtök 09 június 2011 - 09:03:32 | Hozzászólás kikapcsolva
Bakonyi túra
Már nagyon vártuk ezt a napot.
Mi Porva-Csesznekig utaztunk. Éjjel sok eső esett. Az első Cuha akadálynál még többen levetettük cipőinket, zokninkat. Dóri Ádinak kiesett a kezéből a cipője, majdnem elvitte a víz. Rita néni elkapta, de térdig vizes lett. Még vagy 7 helyen mentünk át a patakon, de akkor már bátran gázoltunk át mindenestől a vízen. Néhol úgy nézett ki, mint a tejeskávé. Volt, ahol annyira tiszta volt a víz, hogy a kavicsokat is láttuk, meg a meder legalját. Én mentem a sor elején, elém nem mehetett senki. Rita néni és Kati néni a sor végén kísértek bennünket. Kár, hogy a víz zajától alig hallottunk madárhangot. Délben értünk a Kőpince forráshoz. Csongor beleesett a Cuhába, nyakig vizes lett. Innen a vinyei allomásnál lévő játszótérre mentünk. Ott találkozott az egész iskola. Levetettük ruháinkat, hogy kicsavarjuk belőle a vizet. A vonat indulásáig játszottunk, beszélgettünk.
A szabadhegyi állomásra fáradtan és elégedetten érkeztünk meg.
Raffael Adrián 4.c
Admin on csütörtök 09 június 2011 - 08:42:47 | Hozzászólás kikapcsolva
Papírgyűjtésen nyert nap
Reggel 7:31-kor indultunk vonattal.
Fél óra alatt értünk a Közlekedési Múzeumba. Rengeteg szép modellt láttunk. Felszállhattunk régi vonatokra. Néztük az éppen működő terepasztalokat. Utána átszeltük a Városligetet. Megnéztük a Vajdahunyad várat, a Csónakázótavat a benne úszkáló szobrokkal. Az Állatkertben először a gorillákat néztük meg. A fókákat üvegen keresztül tanulmányozhattuk úszás közben. Az állatsímogatóban volt rengeteg különböző méretű kecske, meg egy alpakka kölyök. Cipeltük, dajkáltuk és etettük az állatokat. Olyan barátságosan viselkedetek velünk, hogy felugrottak a hátunkra, felágaskodtak a mellkasunkra. A pálmaházban ritka növényeket és állatokat láttunk. A szivárványlórik etetés közben rászálltak e vállunkra, fejünkre. A korlátról felllépkedtek a karunkra. Tibin egyszerre 3 madár is volt. A kijáratnál pávák sétáltak. Bemehettünk az ajándékboltba vásárolni.
Este fél 8-ra jól elfáradva érkeztünk meg. Többen azt mondták, ez volt életük eddigi legjobb napja.
Boglári Szilárd 4.c
Admin on csütörtök 09 június 2011 - 08:41:28 | Hozzászólás kikapcsolva
Köszönöm helyett

Április 5-én szerepelt a fiam a Fekete István Általános iskola által rendezett 20. Tavaszi Művészeti Fesztiválon, melyet a Bartók Béla Művelődési Központban tartottak. Kimondhatatlan melegség járta át a szívemet, amikor a sikerekre éhes fiamat büszkén megtapsolhattam. Hosszú, nehéz út vezetett idáig.
Gyermekem egy kis létszámú, logopédiai osztály tanulója. Sokaknak koordinációs problémáik vannak, gyenge a ritmusérzékük. Ennek ellenére hihetetlen egységes, értékes produkciót mutattak be.

Tökéletes szinkronban volt egymással a szöveg és a mozgás. Az előadást csipetnyi humorral fűszerezték, s ami nekem fontos, minden egyes szót tisztán értettünk a közönség soraiból.
Mindezekért szeretnénk többen is köszönetet mondani Rita néninek (osztályfőnök), aki állhatatos munkával, kitartó következetességgel és sok-sok türelemmel és szeretettel tanította be a gyerekeknek a műsorszámot.
A közelmúltban még két szuper eredményt ért el ez a kis közösség. Sulipont gyűjtésből is kivettük a részünket. Listát sajnos nem láttam kifüggesztve az iskolában, de legjobb tudomásom szerint a 4.c adta le a legtöbb pontot. Gratulálunk! Ezek után pedig ELSŐ HELYEN végeztek a papírgyűjtésben !!! Azt hiszem joggal gondolom, hogy ez egy fantasztikus eredmény.
Elismerés a gyerekeknek és az osztályfőnöknek.
Na és persze: KÖSZÖNÖM.

4.c osztályos szülő: Geyer Tímea

Admin on szerda 25 május 2011 - 08:36:57 | Hozzászólás kikapcsolva
Hozd a formád - társadalmi munka

Május 30-tól június 3-ig kerülnek megrendezésre a  HOZD A FORMÁD MAGYARORSZÁG két éves programsorozat végső sportrendezvényei. A programokról részletesen tájékozódhattok, ha a linkre kattintotok.

Nagy öröm számunkra, hogy a pályázatnak köszönhetően sikerült felújítani a kosárlabdapályát, kialakításra került egy homokos röplabdapálya és egy betonos röplabdapálya. Új focikapu hálókat, röplabdahálókat, 20 db focilabdát,15-15 db kosárlabdát és röplabdát vásároltunk. Továbbá tollasütők, ping-pong ütők, ugrókötelek állnak rendelkezésre a sportfoglalkozások és a szabadidő tartalmas eltöltésére.

Köszönettel tartozunk  a lelkes homoklapátolásért  Molnár Balázsnak, Horváth Gyulának, Balázs Viktornak, Varga Norbertnek, Tóth Lászlónak, Sós Jánosnak, Knol Rajmundnak, Sárközi Dezsőnek és Kanzler Sándornak.  A társadalmi munka jó hangulatban telt, erről árulkodnak az alábbi képek.
Jó sportolást kívánunk mindenkinek! Reméljük, a tanév végi programokban is örömötöket lelitek majd!

Admin on szombat 21 május 2011 - 11:05:04 | Hozzászólás kikapcsolva
Vers
Projekt hét

Széchenyi tér Győr szíve,
Ide várunk izibe.
Innen indul kalandtúra,
Sok ifjú a várost rója.

Vár reánk a kalandtúra,
Nosza, rajta, indulj útra.

Jövünk-megyünk, utazunk,

Utcák, terek, műemlékek,
Titeket ne ismernélek?

Erős volt a győri vár,
Az ellennel szembe szállt.
Pálffy Miklós dicső tette
Fenn is marad mindörökre.

Sokat mentünk, elfáradtunk,
Élményekkel gyarapodtunk.

Szabó Enikő 7.d

Admin on vasárnap 15 május 2011 - 07:18:11 | Hozzászólás kikapcsolva
Projekt napok

A tavaszi szünet után a felsősöknél projekt napok következtek. Az én osztályom az 5.a az első napon meglátogatta Győr néhány nevezetes részét. Az első a Bem tér volt. Jártunk még a következő helyeken: Radó sziget, Batthyány tér, Honvéd liget, Bisinger park, Bécsi kapu tér. Minden állomáson beszélgettünk az adott helyről.
Második napon Marcal városban voltunk egy erdős részen a szabadban. Itt szellemi és ügyességi feladatok voltak.
Az utolsó nap az iskolában zajlott. Kitöltöttünk egy tesztet, amiben történelmi jellegű kérdések voltak. Majd egy régész tartott előadást, illetve egy fizikus mutatott be több kísérletet nagyon jó és tanulságos nap volt.

Írta: Erdélyi Patrik 5.a

fimpalak
Admin on kedd 10 május 2011 - 11:21:18 | Hozzászólás kikapcsolva
Projekt hét

Az idén 2011.április 27-től április 29-ig tartott a projekt hét iskolánkban.
Első nap az osztállyal Győr belvárosának műemlékeit néztük meg. A nevezetességek történeteiből mindig egy-egy osztálytársunk készült fel és mondta el a többieknek.
Második nap Marcalváros II-n iskolai sportnapot tartottunk. Az ügyességi játék után az első nap megismert híres emberekről és foglalkozásukról szellemi TOTÓ-t töltöttünk ki.
A harmadik zárónapon először a megismert nevezetességekről tesztet írtunk. Ezt követően fizikai kísérleteket tekintettünk meg. A projekt hét zárásaként a régészetről vetített előadást néztünk és hallgattunk meg.
Nagyon jól éreztem magam a projekt héten, mivel rengeteg érdekes ismerettel lettem gazdagabb, amit a tanulmányaim során majd hasznosítani fogok.

Írta: Takács Gábor 5.a

fimpalak
Admin on kedd 10 május 2011 - 11:18:45 | Hozzászólás kikapcsolva
Oldal:   <<        >>
Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.